اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۴۵۷

کویتی‌ها با تیم ملی «ب» به مسابقات فوتسال غرب آسیا می‌آیند

کویتی‌ها با تیم ملی «ب» به مسابقات  فوتسال غرب آسیا می‌آیند
سرمربی تیم ملی فوتسال کویت گفت: در حال تشکیل تیم ملی «ب» کویت هستیم و در مسابقات غرب آسیا با این تیم حاضر خواهیم شد.
۰۹:۵۸ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
وانانیوز|

سیدمحمد ناظم‌الشریعه  در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کویت که خود را برای رقابت‌های آسیایی 2024 آماده می‌کند، اظهار داشت: در همین ابتدا صعود تیم ملی فوتبال کشورمان را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تبریک می‌گویم و این تیم شایسته قهرمانی است. 

وی ادامه داد: از اول فیفادی تمرینات خودمان را با حضور 22 بازیکن آغاز کردیم و هدف از برگزاری این اردو برگزاری چهار مسابقه بوده است. از طرفی اینکه در این اردو بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده‌اند و کادر فنی توان آنها را بررسی می کنند تا ان‌شاءالله آماده شویم برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا. 

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت گفت: در این اردو دو بازی با تاجیکستان که شبیه تیم ملی افغانستان است  برگزار کردیم این تیم در گروه ما قرار دارد و وطبق برنامه قرار است دو بازی با مجارستان و چند بازی هم با  تیم‌های اروپایی داشته باشیم. دو بازی اول با تاجیکستان انجام شد در یک بازی تساوی و در یک بازی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیدیم. می‌دانید در رنکینگ تیم ملی تاجیکستان در رده پنجم و تیم ملی کویت در رده ششم قرار دارد. در دیدار روز گذشته با تاجیکستان  رئیس فدراسیون فوتبال کویت، دبیرکل فدراسیون حضور داشتند و از نزدیک شاهد این دیدار بودند. بعد از این دیدار احمد شاهی رئیس فدراسیون کویت به جمع ملی‌پوشان و کادر فنی آمد و از تلاش و زحمات همه قدردانی کرد.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: در حال تشکیل تیم ملی «ب» کویت هستیم و در مسابقات غرب آسیا با تیم ملی «ب» شرکت خواهیم کرد و تیم ملی بزرگسالان خود را آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌کنیم. در عین حال شرایط خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد و ان‌شاءالله آماده رقابت‌های آسیایی می‌شویم و  البته روزهای یکشنبه و جمعه دو بازی با مجارستان برگزار کنیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فوتسال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین